Tuesday 6 December 2011

p`cintaan y mnyakitkan

assalamualaikum ...kebahagian hnye wat sementare an tok kte smue , knp erk mzti ad perpisahan..? aku cyunx dy . mgkin kew dy taw aku cyunx dy ..? byak knangan aku dgn dy , p smue nye sie-2 cm t0o jep .. fmily aku tahu y aku b`kwn ng dy , fmily aku suke bile aku b`kwn ng dy , p kami t`ptuz ditgah jln hnye cbb owg laen ...
law dikenang an blekk , time duduk cowg-2 aku mngiz tringat sidie /..tringat knangan-2 aku ng dy ...
p`kenalan kami b`mule di sebuah kdai mkn , pde mule nye kami b`kwan , dan tetibe 20/05/2011 dy luah an prasaan dy at aku .. mase t0o rse gmbre cgt , cucah cnang kteowg b`2 .. pde mule nye kami jarang b`jmp p lpas bulan puase , kami kerep b`jmp .. pergi b`buke same-2,shopping baju rye sme-2,jln sme-2 .. rse nye ari y pling indah laa mse ue .. sronok cgt .. dan tibe waktu rye , dy dtg kerumah ku untuk beraye ,. dann aku beraye kerumah nye b`same teman-2 SILAT .. tpi slepaz dripde t0o , kiteowg slalu b`gdo .. b`gdo dan b`gdo .. p kdang-2 t0o aku pkir mgkin nie satu ujian jep kot ..tpi ble kami gdo , kami akn b`baex blekk .. sbb slh cowg dari kami akn mgalh , aku sdar , aku byk wat dy kcewe ng aku .. p xsemestiny aku wat cm t0o aku xcyunx dy .. dy pon kdang-2 sgt mnyakit an aty ..
raye haji 2011 , dy beraye ke rumah nenek ku di JENDERAK UTARA b`sme fmily ku .. gmbre cgt mse t0o .. tpi cmue nye smntare ..ckunx semue nye da brakhir , jujo aku xsggup khilgn kau tpi aku thu kau sggup khilgn aku sbb kau daa xpeduli an aku .. tpi knp ..? knp kau mzti dgr ckp-2 mmber kau t0o ..? kau tahu x , aku cyunx kau !! ckunx aku MERANE cgt bb khilangn kau .. mgkin p`pisahan kali nie , xmgkin kte b`satu blekk .. tpi smpai ble-2 , aku sntiase p`lu an kau ,.. wlaupon kau xksh ...

No comments:

Post a Comment