Tuesday 13 December 2011

... i`m still love u ...


hai pujaan hati ..apa kabar mu ..ku harap ..kau baex-2 saja ..pujaan hati...andai kau tahu ..
kusangat mencintai dirimu .hai pujaan hati ..setiap malam ..aku b`doa kpde sang TUHAN ..
B`harap cinta ku jdi knyataan ..agar ku tenang meniti kehidupan ..hai pujaan hati-pujan hati-pujaan hati-...
mengapa kau xmembalas cintaku ..?mengapa engkau abai an hati ku ..?
atau kah mgkin hati mu bkan untuk ku .,?hingga kau xpnah peduli an aku ..\
cobalah mengerti keadaan ku ..dan coba lah phm mi keingin nan ku..ku ingin egkau mnjadi miliku ..
lgkapi jln cerita idup ku ...










pix nie time aku g knduri dan terserempak ng dy ..
time nie dy tgur aku ..
den time nie jgx bdx-2 silat buat p`sembahan ken ..
nx taw ke dekat ne , dkat j.U jep ...
aku cuke kai baju nie taw x , coz time kai bju nie laa y byk wat aku eppy tahu ..

No comments:

Post a Comment